عرفان عرفان ، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

تنها دليل زنده بودنم

سرخرگ درد پسرم

1394/10/19 1:29
نویسنده : مامان گل پسر
372 بازدید
اشتراک گذاری

امروز عرفان اومده و در حالیکه دستشو گذاشته رو قلبش میگه مامان اینجام درد میکنه .  میگم قلبت ؟؟؟؟؟ میگه نه.

میگم پس کجات .

میگه: سرخرگ و سیاه رگم.   

حالا موندم من اين بچه رو واس اين دردش چه متخصصي ببرم ؟؟؟خندونک  فک میکنم در کل جهان هیچ دکتری تا حالا مریضی نداشته که به علت سیاهرگ درد و سرخرگ درد مراجعه کرده باشه بهش.

با وجود غم و غصه و گریه های مکرر این روزهام به خاطر فوت مهسا و نی نی کوچولوش ، اما از حرف عرفان بدجوری خنده ام گرفت و حیفم اومد این حرفش رو در وبش براش ثبت نکنم .

  والا من که بچه بودم نمیدونستم قلب هم دارم . چه برسه به سرخرگ و سیاهرگش  و هر جای بدنم هم درد میکرد فک میکردم شکمم درد میکنه . یعنی بچه که بودم فک میکردم تمام درد های بدن علتش یا شکم هست یا دندون . چشمک

پسندها (1)

نظرات (0)