عرفان عرفان ، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

تنها دليل زنده بودنم

تولد بهار جان

1394/9/25 1:41
نویسنده : مامان گل پسر
313 بازدید
اشتراک گذاری

اینم از تولد بهار جون دختر همسایه طبقه ی بالا مون.راستش وقتی فهیمه جون زنگ زد و گفت تو و عرفان واس تولد بهار دعوتین با شناختی که از عرفان داشتم گفتم مرسی از دعوتت اما چشم من میام ولی عرفان فک نکنم بیاد.عاااااااااااااااخه عرفان زیاد با دختر خانم ها جور نیست  یعنی کلا میگه من آقا هستم "پسر نه هاا،  آقانیشخند

از وقتی عرفان مدرسه رفته و گاهی مواقع که من برای رفتن به مراسم شام غریبان و فوت اقوام و آشنایان و مجبور شدم عرفان رو هم با خودم ببرم   ایستاده دم در مسجد و پاشو داخل نذاشته که من آقامنیشخند ونمیتونم بیام بین خانم ها.

خلاصه با توجه به این ها گفتم که عرفان فک نکنم بیاد. اما تا بهش گفتم دوشنبه تولد بهار جون هست. میای بریم؟؟؟گفت آره . چرا که نه .اومد اونجا و کلی خوش گذشت بهمون و رقصید . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)