عرفان عرفان ، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

تنها دليل زنده بودنم

عروسی نگین

1396/9/8 10:02
نویسنده : مامان گل پسر
551 بازدید
اشتراک گذاری

اينم از عكس عرفان در عروسي خاله ي يكي يه دونه اش :

                     

بالاخره شهريور ماه شد و جشن عروسي نگين كه از چند ماه قبل استرسش رو داشتيم .  اما الحمدالله مراسم به خوبی و خوشی و اونطور که ما میخاستیم برگزار شد . 

               

از ساعت 3 كه مراسم عقد بود و فاميل هاي درجه يك عروس و داماد بودن ، و آقايون هم در تالار حضور داشتند که وقتي زمان جشن  رسيد  ، از طرف سالن اعلام كردن كه آقايون بايد هرچه سريعتر سالن رو ترك كنن. سبز

 عرفان خيلي خيلي ناراحت بود كه بهش ميگفتن اونم بايد بره بيرون . به مسئول تالار ميگفت درسته که  عروس خاله ي منه اما هميشه به من ميگه داداشي و من در حقيقت داداشش هستم پس اجازه بدید پیشش بمونم.. سکوت

 منم كلي از مسئول تالار خواهش كردم كه عرفانو بيرون نكنه و اجازه بده يه گوشه بشينه اما قبول نميكرد و ميگفت نه كه نه . نه ميگفت ماشالا پسرتون ديگه بچه نيست و مرد شده . منم گفتم نه بابا بچه است  فقط يكم قدش بلندهچشمک  .

 خانومه ديد كه ما خيلي اصرار ميكنيم گفت فقط ميتونم  آخر مراسم كه داماد دوباره مياد تو سالن ، اونوقت اجازه بدم عرفان هم بياد . عرفان با قيافه ي ناراحت سالن رو ترك كرد و  دل من و مامان و نگين براش كباب شد.غمگینگریه

                 

اما بالاخره  ساعات پاياني مراسم رسيد و چون همون روز جشن؛ تولد نگين هم بود ، آقاي داماد اين دفعه با كيك وارد سالن شد و آهنگ تولدت مبارك اندي  رو باز كردن و عرفان كنار آقاي داماد با يه عالمه بادكنك تو دستش اومد و مهمونامون كلي سورپرايز شدن . جشنجشن

از اونجايي كه آقاي داماد گفته بود من نخواهم رقصيد ، عرفان جور ايشون رو كشيد و با نگين يه رقص آذري جالب كردن كه اونم براي همه جالب و خوشايند بود .  آرام

در آخر بعد از شام عروسي و عكس عرفان با عمو عادل و دسته گل نگينخنده  :

                                       

خدايا ازت ميخوام همه ي جوانها خوشبخت بشن و به آرزوهاشون برسن . عرفان منم بين اونا . ايشالا روزي برسه كه من عرفانو در لباس دامادي ببينم .منتظر

                        

در اوج عشق ♥ هیچگاه مثل آن لحظه آرام نبودم آنگاه که تو را در آغوش گرفتم. میخواهم بدانی که عاشق توام ، اما عشقی که تنها معنای من و تو را دارد میخواهم بدانی که دوستت دارم ، حسی که رنگ قلب تو را دارد! محبت

پسندها (1)

نظرات (0)