عرفان عرفان ، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

تنها دليل زنده بودنم

کیک دخترانه

1395/9/10 19:49
نویسنده : مامان گل پسر
277 بازدید
اشتراک گذاری

بدجوری افتادم تو خط کیک و کیک پزی. خدا آخر عاقبتمونو به خیر کنهنیشخند

اما هدف خود کیک نبود. هدف انداختن شکل روی کیک بود. منم به ذهنم رسید شکل کیتی رو بندازم رو کیک . بعد از تحمل مشقتهای فراوان و اتمام کار ، با خوشحالی عرفانو صدا کردم بیاد ببینه چه مامان هنررررررررررررررررررررمندی داره 😉😂. تا کیک رو دید گفت من از کیک با شکل دخترانه نمیخورم. هر چقدر من اصرار کردم گفت نه که نه. میگفت مامان آخه این چه شکلیه؟؟ بت منی؛ بن تنی؛اسپایدرمنی چیزی مینداختی روش.اونقد گفت و گفت که آخرش مجبور شدم با چاقو تصویر کیتی رو از کیک برداشتم تا عرفان از کیک خورد. میگفت واااااااااااای کیتی . خودشم صورتی. وای وای وای.دوستهام بفهمن من از این کیک خوردم مسخره ام میکنن. درسته که من ژله ی نوشتاری کیک رو برداشتم اما یه چیزی رو نفهمیدم متفکراونم اینکه این دوستاهاش از کجا میفهمن که عرفان از این کیک خورده عایا؟؟متفکر

من تو همه چی تفاوت رنگ بین دختر و پسر شنیده بودم بجز این مورد که پسرجماعت خامه ی صورتی بخوره براش افت داره. سبز من هر چقدر تلاش میکنم نمیتونم این تفکر عرفان رو در مورد رنگ ها عوض کنم. یادمه یه بارم جورابهای سفید عرفان رو در لباسشویی رنگرزی کرده بودم نیشخند و صورتی چرکی خوشگل شده بودن از خود راضی که هر کار کردم عرفان اون جورابها رو دیگه نپوشید و گفت اگه بپوشم  پیش دوستهام آبروم میره.گفتم مگه تو کلاس کفشتون رو در میارین؟؟؟  گفت نه . میترسم موقع نشستن شلوارم یکم بره بالا و جورابم از پایین شلوارم دیده بشه.

یعنی تعصبش به رنگ تا این حدهکلافهمتفکر

درسته که زیاد جالب نشده اما خب برای بار اول بد نیست دیگه؟؟؛ طرح دادن اعتماد به نفس به خود؛

و یه تمرینی بود برای ژل نوشتاری شکل هندوانه روی کیک شب یلدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)