عرفان عرفان ، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

تنها دليل زنده بودنم

ترم دوم زبان

1394/6/31 13:36
نویسنده : مامان گل پسر
478 بازدید
اشتراک گذاری

عرفان جونم ترم اول زبان رو در كانون تموم كرد و برا ترم دوم ثبت نامش كردم .

چند روز پيش  كه با نگين رفته بودم بيرون ، نگين گفت نگار عرفان خيلي  دركش بالاس و خيلي به فكرته  . گفتم چطور مگه ؟؟سوال

نگين اينطور تعريف كرد كه :  عرفان  دوسه روز پيش اومد پيشم كه خاله دعا كن نمره ي زبانم 100 بشه و بتونم از تخفيف شهريه زبان استفاده كنم  . منم گفتم  ايشالا 100 ميشي اما خب خاله  حالا اگه 100 هم نشدي ، نشدي . هيچي نميشه .

ميگه عرفان  گفت نه نگين عاخه ميدوني چيه ؟؟؟ اقساط بابا خيلي زياده و نميرسه شهريه ي منو بده  و پول شهريه ي  مدرسه  و سرويسم  همش  به عهده ي بيچاره  مامانمه كه الان هم  برا ماشينش چك داده  و هم برا مدرسه ي من ،  حالا اين كلاس زبان منم  از يه طرف اضافه شد به خرج و مخارج مامانم .  ديگه بيچاره مامانم پول نداره  كه چشمک  . حالا منم ميخوام اينطوري  به مامانم كمك كرده باشم  كه  در زبان 100 بشم و  تخفيف شهريه  بخورم  تا مامانم زياد غصه نخوره .

قربون دل پسر مهربونم برم من كه اينقد به فكر منه .  عرفان اصلا بچگي نكرده و از اول بزرگ بود و  دركش بالا .

  چند روز بعدش كه نمره  اش برام  از كانون اس ام اس شد ، متاسفانه  نمره اش 86 شده بود  :

چون نگين قسمم داده بود كه عرفان نفهمه من حرفاشو بهت گفتم ، منم به روي خودم نياوردم كه  ماجرا رو ميدونم و سعي كردم يه جوري به عرفان بفهمونم كه  تنها انتظار من ازش اينه كه پسر مودبي باشه و  خوب درس بخونه و در زندگيش يه آدم موفق باشه  كه  منم از ديدن موفقيتش شاد بشم و لذت ببرم . بوس

پسندها (3)

نظرات (0)