عرفان عرفان ، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

تنها دليل زنده بودنم

پارکی در اطراف شهرمون

1395/8/26 1:17
نویسنده : مامان گل پسر
240 بازدید
اشتراک گذاری

اینم یک پارکی هست خارح از شهر ، والا از بس عکس ها رو دیر میذارم در وب اسم پارک یادم رفته که در طرفهای سردررود هست خجالت

فقط یادم هست اونروز که رفتیم این پارک ، جمعه بود و من مریض بودم و سرما خورده بودم و تب و لرز داشتم و از صبح رفته بودم خونه ی بابا اینا . که مامان برام آش درست کرد و ازم پرستاری کرد. عصری که میخاستن برن از سردرود گوشت و گوجه سبز بخرن به اصرار مامان منم باهاشون رفتم و اونجا به کل یادم رفت که من مریض بودم . خنده

درسته آخرهای اردیبهشت ماه بود اما هوا یکم سرد بود و من چون خودم احساس سرما میکردم به زور این کاپشتن رو تن عرفان کرده بودم نیشخند انصافا هم چه ترکیبی شده کاپشن با شلوارک قهقهه

اینم عکس تابستانی که مراد ماه هست و عرفان از کلاس زبان تموم شده و داریم میریم خونه

اینم عکس عرفان در روز عاشورای امسال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)