عرفان عرفان ، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

تنها دليل زنده بودنم

بهترین تولد

1396/3/12 3:04
نویسنده : مامان گل پسر
313 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز تولدم بود و مامان و بابا و رضا و عرفان و  نگین و آقا ناصر همگی امروز رو برام به یاد موندنی کردن . ممنونم از همه ی عزیزانم

کیک رو خودم پختم . یادمون رفته بود شمع بخریم . عرفان و نگین و آقاناصر هرچی شمع تو خونه بود رو گذاشتن رو کیکم خنده

مامانم از ظهر که من رسیدم خونه  شون دیدم در تدارک افطار هست و سعی میکنه غذاهایی رو درست کنه که من دوست دارم .

عصری رضا منو برد بیرون تا برام کادو بخره که برگشتنی دیدم سفره ی افطار رو در ایوان باز کردن و عرفان و نگین و آقا ناصر تراس رو تززین کردن و بادکنک آویزون کردن  و کادو هام رو چیدن روی میز . خیلی خوشحال شدم .  شب خوبی بود . ممنونم که باعث شدین روز تولدم برام به یادموندنی شد .مخصوصا بابا و مامان گلم

پسندها (2)

نظرات (0)